piątek, 9 września 2011

Jak miło jest dostawać prezenty:)

Dłuższy czas temu dostałam  prezent od Ivonny. To bardzo zdolna i twórcza osoba, która pokazuje w swoim NIECODZIENNYM ZAKĄTKU piekne rzeczy które robi, mnie zachwyciły m. in. kwiatowe dekoracje: wianki ozdobione materiałowymi kwiatkami, niby proste, a jakie efektowne! Zajrzyjcie do niej koniecznie, po inspirację, popodglądać, pozachwycać się.
Ja otrzymałam dwie przepiękne broszki.

Pasują idealnie do dzianinowych sukienek i swetrów z szalowym kołnierzem: Zdjęcia nie oddają uroku i fajnego swetra, i pięknej broszki na nim, ale w rzeczywistości wygląda to bardzo ładnie.
Wybaczcie mi zdjęcia robione na szybko na boku stołu, ale w drugim jego końcu....

...siedziała Kruszyna, która rysowała i na kartkach, i po stole, i potrzebowała duuużo, dużo miejsca:)

3 komentarze:

IVONNA pisze...

Fajnie Elu, że pojawiasz się ostatnio częściej:) Mam nadzieję, że tak zostanie. Albumik z poprzedniego postu świetny. Ja do tych papierowych zabaw jakoś nie mam cierpliwości, podziwiam tylko cudeńka zrobione przez innych.
Bardzo zdziwiłam się Twoim postem, całkiem już zapomniałam o tych kwiateczkach. Cieszę się, że dobrze Ci służą:)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na candy:)

IQ7 pisze...

Broszki faktycznie bardzo dobrze prezentują się na sukience a córcia śliczna... pozdrawiam:)

Magdalena pisze...

Piękne broszki