czwartek, 15 lipca 2010

Lalka- anioł

"Aureola oświetla wszystkie skazy urody..."
 Przedstawiam pierwsza lalkę którą zrobiłam: Czarny Hrabia. Lalka -anioł :





Czarny Hrabia to lalka wisząca (z zawieszką) lub siedząca, miękka, ruchoma - jak na zdjęciach. Ubranie niezdejmowane, podeszwy butów z modeliny. Wielkość: ok 70 cm.
 Na uwagę zasługują cynowe sprzączki płaszcza - wyszperany klejnot z drugiej ręki.
Pomimo swojego groźnego wyglądu lalka - anioł wyszła jednak całkiem sympatycznie. Jak widać nie taki diabeł straszny, jak by tego chciały niewiasty ;)
:)

1 komentarz:

Gosiula pisze...

Wpadłam na twój blog całkiem przypadkiem i jestem zachwycona lalkami!! Fantastyczne i niespotykane.Twarze rewelacja.Idę dalej poczytać twój blog bo dopiero zaczęlam.Będę zaglądać z ciekawoscią i zapraszam do mnie.Ja też zaczęłam co nieco lalkami się bawić.Pięknie:)