poniedziałek, 10 stycznia 2011

Romantycznie i słodko

W odpowiedzi na potrzebę chwili uszyłam pościelkę dla lali - dla mojej córci. Zosia od kiedy skończyła rok, lula wszystko, od misiów i lali na samochodzikach brata skończywszy, więc potrzeba była naprawdę pilna :).
Z rozpędu doszyłam jeszcze dekoracyjne serducha. A że kombinacje kolorystyczne jedne z moich ulubionych, szyło się naprawdę miło. I tak mnie wzięło w tą romantyczną stronę że serduszko doszyłam jeszcze do wcześniejszego romantycznego kompletu do kuchni. Bardzo wdzięczne są te malutkie dekoracje. Niepraktycznie, a jakie słodkie i  jak cieszą oko. Prawda?





11 komentarzy:

IVONNA pisze...

Piękniusia lalkowa pościel i romantyczne serducha. Mnie też na romantyzm bierze :) zamarzyły mi się okrągłe poduchy (zerknij do mnie). Może masz jakiś prosty sposób na ich uszycie?
Pozdrawiam serdecznie:)

czary mary z materiału pisze...

Cudna pościel, lalki teraz będą spać po królewsku;)
Serduszka piękne i romantyczne:)

ania.n pisze...

O moj Boze jakie to piekne:)))))Maja te lale dobrze z Toba:)
A serducha po prostu...nie no brak mi slow:)

Angelika Fialkowska pisze...

lal piekne serca :)))) slicznie szjesz!! pozdrawiam slonecznie :))

GREEN CANOE pisze...

No...i jak ja patrzę na takie "gadżety", to jeszcze bardziej chce mi się córeczki:):) Slicznie wszystko przygotowałaś - romantycznie i dziewczyńsko:):)
pozdrowienia z lasu:)

Anonimowy pisze...

No , to maleńka , pewnie jest szczęśliwa , że mama uszyła jej tak śliczną pościel dla lal , a serducha są przeurocze, podobaja mi się bardzo .
Ściskam Monika

Betsypetsy pisze...

Piękne rzeczy szyjesz, no i jestem pod wrażeniem Twoich artystycznych lalek !
Pozdrawiam

La Belle Brigante pisze...

Dank je wel voor je aardige commentaar op mijn blog!!
groetjes uit Nederland

kwiaciarenka pisze...

nie raz oglądałam Twój blog, piękny z równie pięknymi pracami, i pięknymi lalkami i za to otrzymujesz ode mnie wyróżnienie :)

Unknown pisze...

śliczne, ostatnio "łazi" za mną czerwień....

CreativaCale pisze...

Prelepo:)))